İade Politikası

My Spy yazılımını satın almanız bu politikayla düzenlenir. Lütfen siparişinizi tamamlamadan dikkatle okuyunuz çünkü alışverişlerinizdeki gerekli kısıtlamalar ve muafiyetler de dâhil olmak üzere tüm haklarınızı belirlemektedir. Sipariş vererek siparişinizin bu politikaya tabi olduğunu onaylamış olursunuz.

iOS cihazları My Spy’ın bazı gelişmiş özelliklerini kullanabilmek için jailbreak yapılmış olmalıdır. Detaylar için burayı tıklayın

Genel

Yazılımla ilgili, My Spy destek ekibi tarafından çözülemeyen teknik sorunlarınız varsa, aşağıda belirtilen İade Koşulları çerçevesinde tam bir iade almaya hak kazanabilirsiniz. Ancak, çoğu iade talebine Müşteri Destek Merkezimizden profesyonel yardım almayı kabul ederseniz gerek kalmadığını biliyoruz.

Log bilgileri, abonelik bittikten sonra 30 gün serverde kayıtlı tutulmaktadır.

İade Koşulları

My Spy Yazılımı

Bu İade Politikasının koşullarına bağlı kalmak üzere, alışverişinizi takip eden 10 gün içinde, iade nedenleriniz aşağıda belirtilen İade Politikası koşullarına ters düşmediği müddetçe iade almaya hak kazanabilirsiniz
Alışveriş tarihinden sonraki 10 gün geçtikten sonra hiçbir iade yapılmayacaktır
İade talebi yalnızca ilk (öncelikli) My Spy aboneliği için yapılabilir
Eğer birden fazla aboneliğiniz varsa, iade yapılmaz
Paranız sadece bir defa iade edilir. Eğer daha sonra başka bir My Spy aboneliği alırsanız, iade işlemine tabi olmaz
Müşterinin hedef cihazdaki işletim sistemini güncelledikten sonra My Spy yazılımını tekrar kurmak istememesi durumunda iade yapılmaz
İnternet erişiminin olmaması, fabrika ayarlarına döndürülmesi ya da son işletim sistemi sürümüne güncellenmesi durumlarından dolayı hedef cihazın mSpy aboneliğiyle bağlantıyı kaybettiği durumlarda iade yapılmaz

Telefonlar için mSpy

My Spy müşterilerine, iade için sundukları talepler My Spy’ın kontrolünün tamamen dışındaysa iade yapılmaz. Bunlar aşağıdakileri içerir ve bunlarla sınırlı değildir:

İzlenen telefonun internet bağlantısının olmaması (hedef telefonun hesabında para kalmaması, geçici hizmet kesintisi, dolaşımla alakalı sorunlar, vs.)
İzlenen telefonun sahibi tarafından operatörün değiştirilmesi ve bunun internet bağlantısının kaybına ve dolayısıyla My Spy uygulamasının uygunsuz çalışmasına yol açması
İşletim sisteminin güncellenmesi
İşletim sisteminin güncellenmesi
Müşterinin, müşteri destek ekibimizin kurulum yönergelerini takip etmemesi
Müşterinin teknik destek kabul etmemesi
Müşterinin izlenen cihaza erişiminin olmaması ya da kilidini açmak için gereken şifreyi bilmemesi
Müşterinin mSpy kurulmadan önce telefona kaydedilen verileri almaması
İzlenen cihazın desteklenmeyen bir işletim sistemi kullanması. Şu İşletim Sistemleri desteklenmemektedir: Symbian Belle, Windows Phone, Windows Mobile, BlackBerry 10 ya da Bada. Daha fazla bilgi edinmek ya da uyum sihirbazımızı kullanmak için buraya tıklayın.
Müşterinin bir tek abonelik planı aldıktan sonra My Spy’ı birden fazla hedef cihazda kullanmak istemesi
Kişisel sebepler (Fikrimi değiştirdim, Alışverişi yanlışlıkla yaptım, Yazılım hiç kullanılmadı ,gibi.)
Müşterinin gelişmiş özellikleri kullanabilmek için iPhone’u jailbreak yapamaması ya da yapmayı istememesi
My Spy yazılımı anti-virüs programı, hedef kullanıcı veya diğer servisler tarafından tespit edilmiştir.
Müşterinin Android cihazı root edememesi ya da etmek istememesi yüzünden My Spy’ın gelişmiş özelliklerinin (WhatsApp, Skype, Viber takibi, vb.) kullanılamaması

Jailbreaksiz mSpy Çözümü

My Spy müşterilerine, iade için sundukları talepler My Spy’ın kontrolünün tamamen dışındaysa iade yapılmaz. Bunlar aşağıdakileri içerir ve bunlarla sınırlı değildir:

Müşterinin takip edilen cihazın güncel iCloud ayarlarına erişimi yoktur.
Müşterinin iCloud’a yedeklemeyi aktive etmek için izlenen cihaza erişiminin olmaması
Takip edilen cihaz her gün Wi-Fi ağına bağlanmıyor.
Operatörün değiştirilmesi ve bunun internet bağlantısının kaybına ve dolayısıyla My Spy uygulamasının uygunsuz çalışmasına yol açması
Müşterinin, müşteri destek ekibimizin kurulum yönergelerini takip etmemesi
Müşterinin bir tek abonelik planı aldıktan sonra mSpy’ı birden fazla hedef cihazda kullanmak istemesi
Kişisel sebepler (Fikrimi değiştirdim, Alışverişi yanlışlıkla yaptım, Yazılım hiç kullanılmadı ,gibi.)
Takip edilen cihaz, backupları kaydetmek için yeterli iCloud hafızası içermemekte, kullanıcının iCloud büyütme hakkı yoktur.
mSpy kurulumu yapılmadan önce iCloud hesabına kaydedilen data müşteri tarafından alınmadı.

Premium Destek Hizmetleri

mSpy oldukça kişiselleştirilmiş seviyede teknik destek arayan müşterilere Telefon Destek Hizmetleri sunmaktadır. (Android root işlemine yardım, telefon desteği, vb.) İsteğe bağlı bu hizmetin iadesi mümkün olmamakla birlikte €11.99 fiyatı vardır. (tek seferlik ödeme) Kasada mSpy Telefon Desteği seçmeyen müşteriler, ücretsiz olarak sunulan standart mSpy destek seçeneklerine erişmeye devam ederler.

Aboneliğin Uzatılması

İadesi mümkün değildir

Yükseltmeler / Düşürmeler

My Spy hizmet planları arasındaki Yükseltmeler ya da Düşürmeler için iade yapılmayacaktır.

İade Prosedürü

İade talebinizi buraya adresini kullanarak My Spy Faturalandırma Departmanına göndermeniz gerekmektedir. Canlı Sohbet ya da telefon aracılığıyla yapılan iade taleplerini kabul etmemekteyiz. Genellikle, iade kararı bir ya da iki iş günü içinde yapılmaktadır. İadenin yapılması durumunda, işlem başına bankalar ve ödeme işleme şirketlerinin aldığı ücretler nedeniyle size iade edilen tutarın %9 daha az ödeneceğini lütfen dikkate alın.

Ters ibraz (chargeback) hakkında

Herhangi bir hizmet için ödediğiniz ücretle bağlantılı olarak, kredi kartını veren şirketin (veya tarafımızdan izin verilen diğer bir ödeme sağlayıcısının) kabul edilmeyen bir satın alma işlemi için geri ödeme talep etmesi durumunda, bizdeki bütün hesaplarınıza erişimi durdurabileceğimizi kabul etmiş durumdasınız. Hesapların yeniden aktif hale getirilmesi bizim inisiyatifimizdedir ve ancak ödenmemiş ücret(ler)in makbuzunun tarafımızca alınmasından sonra mümkündür. Bizim kredi kartı ödeme işlemcimizi kullanan hizmet ödemeleri kredi kartı ekstrenizde avangate*mspy software ya da FS* www.mspy.com olarak görüntülenecektir ya da paypro-charge.com ya da PayPro* mSpy product. Geri ödeme talebinin veya sizin, bankanızın veya bir Ödeme Şekli işleyicisi tarafından başlatılan ödemeyle ilgili diğer anlaşmazlıklardan ve muhasebe veya hukuki hizmetler gerektiren anlaşmazlıklardan kaynaklanan ücretler sizin tarafınızdan ödenir. Şu an ikame ücretimiz 25$ (ABD Doları) olarak belirlenmiştir.